Místo konání konference
Odborný program konference včetně doprovodné prezentace firem a stravování účastníků proběhne 12. a 13. 11. 2025 v multifunkční hale GONG v Dolní oblasti Vítkovice v Ostravě (DOV).
Společenský večer proběhne 12. 11. 2025 od 19.30 hod v Clarion Congress Hotelu Ostrava****.
Doprava DO DOV / do OSTRAVY
Autem
Z dálnice D1 sjeďte na výjezd č. 361 (Ostrava centrum) a pokračujte směrem na Dolní oblast Vítkovice. Doporučujeme přijet s časovou rezervou kvůli případné dopravní špičce.
Autobusem/Vlakem
Z Prahy, Brna, Plzně a dalších větších měst jezdí do Ostravy denně několik autobusových i vlakových spojů. Detailní informace o konkrétních spojích můžete nalézt kupříkladu na následujících stránkách:
www.jizdnirady.cz
www.regiojet.cz
www.flixbus.cz
Nejbližší hlavní železniční stanice je Ostrava hlavní nádraží.
Městskou hromadnou dopravou
Z hlavního nádraží můžete využít tramvaj č. 1 nebo autobus č. 39, 88, 340, 351, 352 – vystupte na zastávce Důl Hlubina nebo Dolní Vítkovice. Bližší informace o jízdních řádech těchto linek najdete na stránkách Dopravního podniku Ostrava.
Alternativně
lze využít taxi nebo sdílenou dopravu (Bolt, Uber).
Konferenční doprava
V případě dostatečného zájmu účastníků bude zajištěna doprava mezi Clarion Congress Hotelem Ostrava****, Quality Hotelem Ostrava City****, Imperial Hotelem Ostrava**** a DOV a zpět dle jízdního řádu, který bude umístěn na recepci hotelu i v prostorách konference.
Parkování v areálu DOV
V areálu DOV je parkování zdarma na vyhrazených parkovištích - sledujte značení „Parkoviště Gong“.
Návštěvní řád areálu DOV
Všichni účastníci konference jsou povinni dodržovat Návštěvní řád pro Dolní oblast Vítkovice.

Plánek areálu
Účastnický poplatek a storno
Zvýhodněný 5445 Kč (základ 4500 Kč bez DPH, 945 Kč 21% DPH) účastnický poplatek je určený pro řádné členy SOVAK ČR, přidružené členy SOVAK ČR, studenty s ISIC a zástupce obcí.
Plný 6655 Kč (základ 5500 Kč bez DPH, 1155 Kč 21% DPH) účastnický poplatek je určený pro ostatní účastníky.
Účastnický poplatek poukažte na účet pořadatele konference Sdružení oboru vodovodů a kanalizací ČR, z.s.,IČO: 60456116, DIČ: CZ60456116, vedeného u MONETA Money Bank, a.s., č. účtu: 2127002504/0600, var. Symbol 777.
Storno registrace s vrácením účastnického poplatku je možné provést nejpozději 5 kalendářních dnů před 1. dnem konference. V případě neúčasti se účastnický poplatek nevrací.
Účastníci obdrží
V rámci vložného obdrží účastníci elektronický sborník přednášek, občerstvení, stravování v celkové výši 1 500,- + 21% DPH, pronájem konferenčních a prezentačních prostor konference, informační materiály SOVAK ČR včetně časopisu Sovak, informační materiály partnerských firem, doprovodné materiály, organizaci konference, 1x vstupenku na společenský večer dne 12. 11. 2025 a 1x vstup na odbornou exkurzi.
Přihlášky k účasti
Závazná přihláška je umístěna na webu SOVAK ČR na Konference Provoz vodovodů a kanalizací 2025 | SOVAK ČR - Staráme se o vodu. Vyplněnou přihlášku zašlete přes web co nejdříve, nejpozději však do 17. 10. 2025.
Ochrana osobních údajů
Při zpracování osobních údajů dbá pořadatel na dodržování nejpřísnějších norem zabezpečení a důvěrnosti, zaručující soulad s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 („GDPR“) a dále se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Podrobnější informace a Zásady zpracování osobních údajů SOVAK ČR naleznete na www.sovak.cz. Upozorňujeme tímto účastníky, že z akce bude pořizována fotodokumentace za účelem propagace akce na webových stránkách a v tištěných materiálech pořadatele.
Registrace v místě konference
Při příchodu do GONGu se prosím zaregistrujte v registračním centru konference, které najdete v přízemí GONGu. Odpovědným zástupcem je Veronika Doudová, mobil: +420 727 915 325. Zde obdržíte registrační průkazy, materiály konference i nezbytné informace k prezentačním plochám. Všechny záležitosti týkající se Vaší účasti na konferenci a doprovodné prezentaci řešte prostřednictvím registračního centra konference.
Provozní doba registračního centra:
11. listopadu 17,00 – 20,00 hod.
12. listopadu 7,30 – 17,30 hod.
13. listopadu 8,00 – 13,00 hod.
Kontakty
Odborný garant konference
Ing. Vilém Žák
zak@sovak.cz | +420 606 078 247
Organizační garant, informace pro partnery konference
Ing. Barbora Škarková
skarkova@sovak.cz | +420 601 374 721
Programový garant
Ing. Zuzana Jonová
jonova@sovak.cz | +420 724 964 429
Mgr. Michaela Vojtěchovská Šrámková, Ph.D.
vojtechovska@sovak.cz | +420 606 024 417
Přihlášky k účasti, EXKURZE
Veronika Doudová
doudova@sovak.cz | +420 727 915 325