Přejít k hlavnímu obsahu
12.–13. 11. 2025

Konference Provoz vodovodů a kanalizací

Místo konání konference 

Odborný program konference včetně doprovodné prezentace firem a stravování účastníků proběhne 12. a 13. 11. 2025 v multifunkční hale GONG v Dolní oblasti Vítkovice v Ostravě (DOV).  

Společenský večer proběhne 12. 11. 2025 od 19.30 hod v Clarion Congress Hotelu Ostrava****

Doprava DO DOV / do OSTRAVY 

Autem 

Z dálnice D1 sjeďte na výjezd č. 361 (Ostrava centrum) a pokračujte směrem na Dolní oblast Vítkovice. Doporučujeme přijet s časovou rezervou kvůli případné dopravní špičce. 

Autobusem/Vlakem 

Z Prahy, Brna, Plzně a dalších větších měst jezdí do Ostravy denně několik autobusových i vlakových spojů. Detailní informace o konkrétních spojích můžete nalézt kupříkladu na následujících stránkách: 
www.jizdnirady.cz 
www.regiojet.cz 
www.flixbus.cz 

Nejbližší hlavní železniční stanice je Ostrava hlavní nádraží.  

Městskou hromadnou dopravou 

Z hlavního nádraží můžete využít tramvaj č. 1 nebo autobus č. 39, 88, 340, 351, 352 – vystupte na zastávce Důl Hlubina nebo Dolní Vítkovice. Bližší informace o jízdních řádech těchto linek najdete na stránkách Dopravního podniku Ostrava

Alternativně 

lze využít taxi nebo sdílenou dopravu (Bolt, Uber). 

Konferenční doprava 

V případě dostatečného zájmu účastníků bude zajištěna doprava mezi Clarion Congress Hotelem Ostrava****, Quality Hotelem Ostrava City****, Imperial Hotelem Ostrava**** a DOV a zpět dle jízdního řádu, který bude umístěn na recepci hotelu i v prostorách konference. 

Parkování v areálu DOV 

V areálu DOV je parkování zdarma na vyhrazených parkovištích - sledujte značení „Parkoviště Gong“. 

Návštěvní řád areálu DOV 

Všichni účastníci konference jsou povinni dodržovat Návštěvní řád pro Dolní oblast Vítkovice

 

Plánek areálu

Plánek areálu

Účastnický poplatek a storno

Zvýhodněný 5445 Kč (základ 4500 Kč bez DPH, 945 Kč 21% DPH) účastnický poplatek je určený pro řádné členy SOVAK ČR, přidružené členy SOVAK ČR, studenty s ISIC a zástupce obcí. 

Plný 6655 Kč (základ 5500 Kč bez DPH, 1155 Kč 21% DPH) účastnický poplatek je určený pro ostatní účastníky. 

Účastnický poplatek poukažte na účet pořadatele konference Sdružení oboru vodovodů a kanalizací ČR, z.s.,IČO: 60456116, DIČ: CZ60456116, vedeného u MONETA Money Bank, a.s., č. účtu: 2127002504/0600, var. Symbol 777. 

Storno registrace s vrácením účastnického poplatku je možné provést nejpozději 5 kalendářních dnů před 1. dnem konference. V případě neúčasti se účastnický poplatek nevrací. 

Účastníci obdrží 

V rámci vložného obdrží účastníci elektronický sborník přednášek, občerstvení, stravování v celkové výši 1 500,- + 21% DPH, pronájem konferenčních a prezentačních prostor konference, informační materiály SOVAK ČR včetně časopisu Sovak, informační materiály partnerských firem, doprovodné materiály, organizaci konference, 1x vstupenku na společenský večer dne 12. 11. 2025 a 1x vstup na odbornou exkurzi. 

Přihlášky k účasti

Závazná přihláška je umístěna na webu SOVAK ČR na Konference Provoz vodovodů a kanalizací 2025 | SOVAK ČR - Staráme se o vodu. Vyplněnou přihlášku zašlete přes web co nejdříve, nejpozději však do 17. 10. 2025

Ochrana osobních údajů

Při zpracování osobních údajů dbá pořadatel na dodržování nejpřísnějších norem zabezpečení a důvěrnosti, zaručující soulad s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 („GDPR“) a dále se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Podrobnější informace a Zásady zpracování osobních údajů SOVAK ČR naleznete na www.sovak.cz. Upozorňujeme tímto účastníky, že z akce bude pořizována fotodokumentace za účelem propagace akce na webových stránkách a v tištěných materiálech pořadatele. 

Registrace v místě konference

Při příchodu do GONGu se prosím zaregistrujte v registračním centru konference, které najdete v přízemí GONGu. Odpovědným zástupcem je Veronika Doudová, mobil: +420 727 915 325. Zde obdržíte registrační průkazy, materiály konference i nezbytné informace k prezentačním plochám. Všechny záležitosti týkající se Vaší účasti na konferenci a doprovodné prezentaci řešte prostřednictvím registračního centra konference.

Provozní doba registračního centra:

11. listopadu 17,00 – 20,00 hod.
12. listopadu 7,30 – 17,30 hod.
13. listopadu 8,00 – 13,00 hod.

Kontakty

Odborný garant konference  
Ing. Vilém Žák 
zak@sovak.cz | +420 606 078 247 

Organizační garant, informace pro partnery konference 
Ing. Barbora Škarková
skarkova@sovak.cz | +420 601 374 721 

Programový garant 
Ing. Zuzana Jonová 
jonova@sovak.cz | +420 724 964 429 

Mgr. Michaela Vojtěchovská Šrámková, Ph.D.
vojtechovska@sovak.cz | +420 606 024 417 

Přihlášky k účasti, EXKURZE 
Veronika Doudová 
doudova@sovak.cz | +420 727 915 325

 

Záštity

Generální partneři: